Tarihe geçecek telefon şakası

Konferans yöntemiyle aynı ortamdaki iki müşteri temsilcisini buluşturan gencin listeleri zorlayacak telefon şakası

Sosyal medyayı sallayan gençlerin zeki eylemlerine bir yenisi daha eklendi. Bir GSM operatörüne ait çağrı merkezi numarasını arayan genç, fonksiyonel telefonun tele konferans özelliğini kullanarak iki müşteri hizmetlerini temsilcisini birbiriyle görüştürerek o anları kameraya aldı.

İşte kimin kimi neden aradığına dair büyük karışıklığın çağrı merkezi çalışanlarından birisinin dikkatiyle sonuçlanan ama resmiyetin son ana kadar elden bırakılmadığı o anlar:


+ İyi günler ben Tolga nasıl yardımcı olabilirim?

- Sesinizi alamadığım için görüşmeyi sonlandırmak durumundayım. Sesimi alabiliyor musunuz?

+ Tabii buyrun.

- Buyurun nasıl yardımcı olabilirim sizlere?

+ Şu an siz bizi aradınız.

- Çok özür dilerim. Ama sizin tarafınızdan arandık?

+ Evet???

- Turkcell müşteri hizmetleriyle görüşmektesiniz ve gelen arama olarak arama geldiğini görüyorum ben.

+ Şu anda bana da aynı şekilde Turkcell müşteri hizmetleriyle görüşüyorsunuz ben de bana arama olarak geldiğini görüyorum.

- Anlıyorum. Konferans görüşmesi sinyali alıyorum şu anda. Sanırım bir kişi konferans görüşmesine davet etmiş bizleri ama güvenlik gerekçesiyle konferans görüşme sağlayamıyoruz müşteri hizmetleri aracılığıyla. Bu noktada görüşmeyi sonlandırmak durumundayım.

+ Ben de öyle... İyi günler dilerim.

- Peki çok teşekkür ederim iyi günler diliyorum.


0 Yorum

Yorum Yap