Maslak Mazda EVO nasıl bir servis? İşte Mazda EVO yorumları

Daha önce Anadolu yakasında Kadıköy sınırları içerisinde olan yetkili Mazda servisi Merser Oto’yu analiz etmiştik. Şimdi de sizler için 100 bin ağır bakımına gittiğimiz Avrupa yakasında Maslak’ta bulunan Mazda EVO’yu, servis kalitesi, işçilik, temizlik, misafirperverlik ve fiyat olarak değerlendireceğiz.

Buyrun Maslak EVO Mazda yorumlarına başlayalım.

Bugünkü servis değerlendirmemiz KÖTÜ, İYİ, GÜZEL, MÜKEMMEL şeklinde olacak.

MASLAK EVO MAZDA'DA SERVİS KALİTESİ: GÜZEL

Yedek parça satışı konusunda sanayi içerisinde yer almasının da avantajı ile sürekli Türkiye dereceleri alan bir servisteyiz. EVO Mazda'da aracımıza uygulanan servisin kalitesinden endişe edeceğimiz bir duruma şahit olmadık.

MAZDA EVO'DA İŞÇİLİK VE TEMİZLİK: MÜKEMMEL

Otomobilimiz bakıma girerken direksiyonu devrettiğimiz anda koltukları poşetlendi. Paspas bölümüne büyük Mazda logolu kağıtlar konuldu ve servise o şekilde alındı. Yani temizlik konusunda titiz bir servis. Bakım alanlarında boş kutular, yağ lekeleri vs. görmeniz mümkün değil.

MÜŞTERİYE ÜSLUP İLE SAYGI: İYİ
MÜŞTERİYE LİSANI HAL İLE SAYGI: KÖTÜ

Halk arasında bir ahlak puanlaması olarak kullanılan “Esnaflık” deyimi üzerinden gidecek olursak sizlere Mazda EVO'da saygı unsurunu iki ayrı değerlendirme ile sunmayı daha doğru bulduk. Bu anlamda gitmeden önceki iletişime vasat diyebiliriz.

Şöyle ki;

Bu seviyelerde randevu için aradığınızda karşınıza çıkan personelin kendini tanıtmasını, ya da “Burası falanca yer. Buyrun” gibi bir yaklaşımda olmasını beklersiniz. Biz ilk aradığımızda “EFENDİM” cevabını aldık. (zaten bizim Merser Oto ile tanışmamıza da bu neden olmuştu. Randevu almadan telefonu kapatıp bakımımızı karşıda yaptırmıştık)

Ancak yeni bakımımızda bize yakın olan Maslak EVO'ya bir şans daha vermek istedik ve randevumuzu alıp gittik. Servisteki yaklaşım, üslup son derece yerindeydi. “Siz”li hitaptan tutun, işlem dışı sorulara cevaba kadar her konuda rahat hissettirdiler.

Ancak iş servis temsilcimizden (iş ve masraf tespiti) ustalara yönlendiğinde orada bekliyor olmamıza rağmen 3 usta içerde çay, muhabbet sefasını bozmadı. Keyifleri olduğunda gelip baktılar ve saat 10.00'da girdiğimiz servisten araca yapılacak işlemlerin listesini alıp çıktığımızda yaklaşık 45 dakika beklemiştik.

MİSAFİRPERVERLİK: KÖTÜ

Ustaların bekletmesi ve bunu çay içerek yapmasının yanında müşteri olarak bizlere sadece bekleme odasının işaret edilmesi kibarca da olsa bizi şaşırttı. Her ne kadar bir seviyeden söz etsek de “Esnaflığın” şanındandır. Bir çay ikramı (hele ki Mazda gibi müşterileriyle aile hissine en yakın markalardan birinde) bekliyorsunuz. Ancak sanayinin ortasında eğer aracınızı da bırakmayacaksanız Mazda EVO'da çay ikramı yok. Kendinize çay içecek bir yer bulmalısınız :)

FİYAT: MÜKEMMEL 

Fiyat konusunda ise bizi çok şaşırtan bir durum oldu. Mazda'nın tüm Türkiye'de aldığı kararla yüzde 20 indirim kampanyasına dahil olmak için gittiğimiz Mazda EVO'da, Merser'den yaklaşık 350 TL daha ucuza bakımımızı yaptırdık.

Bu rakam bizi oldukça memnun etti. Hatta araç bakımda iken temsilcimizle şu diyaloğu yaşadık.  

- Bu fiyatın içerisinde bujiler de var mı?

- Evet 4 adet buji var!

Yani bir şeyin eksik olması lazım ki 350 TL fark olsun. Ama yoktu.

İyisiyle kötüsüyle EVO Mazda'yı yorumladık.

Özellikle ağır bakımlarınızda, çaysızlığı da göze almak suretiyle tercih edilebilir.

Teşekkürler EVO Mazda

mazda-evo


0 Yorum

Yorum Yap